15 Ekim 2010 Cuma

ADRESİ BELLİ OLMAYAN YERLER

Bir yerlere gitmek istiyorum

Nereye gideceğimi bilmiyorum

Gideceğim yerin treni

Buradan mı geçiyor?

Onu da bilmiyorum.

Biletim hiç olmadı

Giderken gönderim,

İndiğimde karşılayanım

Olmayacak, biliyorum.

Bu yaşıma kadar

Hayat beni yaşadı

Birazda ben hayatı

Yaşamak istiyorum.

Yaşamın parçalarını

Birbirine bitiştirmek

Ruhuma, bedenime

Sığınak bulmak istiyorum.

Yerleşik hayatın hüküm sürdüğü,

Düşlerin yollarda yitirilmediği,

Baharların türkü tadında olduğu,

Tadı başka, rengi başka

Bir yerlere gitmek istiyorum.

Anılarımı hatırlamadığım,

Tebessümlerin sahte olmadığı,

Her sabah kapımı açtığımda

Umutlarımın yeşilini solumak,

Tozpembe düşlerle uyandığım

Yarınlar istiyorum.

Kuşların sesleri ile,

Merhaba demek istiyorum güne.

Hesapsız susmaların olmadığı

Sırtımı yaslamak bir ağaca,

Sigaramı yakıp her nefeste

Hayatı çekmek istiyorum dumanında!

Kaderimin üstünde söndürmek ateşini

Bir yerler var biliyorum!

Çok uzağımda değil…

Huzuru bulacağımı bildiğim,

Adresi belli olmayan bir yerler
Hissedebiliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder