15 Ekim 2010 Cuma

BANA BİR RESİM ÇİZ...

Bana Bir Resim Çiz
Mum Işığında Aydınlanmayı Bekleyen Geceler
Kapkara Gökyüzünde Kaybolmuş Yıldızlar
Acıyan Yüreğim Olsun İçinde.. 
Acıyı Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Kan Revan İçerisinde Unutmaya Uyuyan İnsanlar
Kırık Dökük Düşler
Kırılmış İnsanlar Olsun İçinde.. 
Unutmayı Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Yolunu Kaybetmiş İnsanların Oradan Oraya Savrulmaları
Aradıklarını Bulamamanın Yıkılmışlığı
Acı İle Kanamaları Olsun İçinde.. 
Kanamayı Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Yalnızlığın Ayazında Donmaya Ramak Kala İnsanlar
Sigaramın Dumanında Boğulan Düşler
Dumansız Düşünceler Olsun İçinde.. 
Ramak Kalmayı Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Beklemekten Usanmayan Fakat Beklediği 'Şey'i Unutan İnsanlar
Titrek Cümleler Ağlamaklı Sözcükler
Unutulan İnsanlar Olsun İçinde.. 
Unutulmayı Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Koşan Ama Sol Tarafındaki Ağırlıktan Kaçamayan
O Ağırlığın Altında Ezilirken
Çığlıkları Duyulmayan İnsanlar Olsun İçinde.. 
Sessiz Çığlıkları Çiz Bana.. .

Bana Bir Resim Çiz
Adı İhanet Olsun.. .

Bana Bir Resim Çiz
Adı Ayrılık Olsun.. .

Bana Bir Resim Çiz
Adı Kavuşmak Olsun

Bana Bir Resim Çiz
Adı Sen Olsun... 
Bana Bir Resim Çiz
senın gıbı dunyalar tatlısı olsun


İMPARATOR
23.06.1998

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder