23 Haziran 2010 Çarşamba

SANA GELİYORUM SEVGİLİM

Varlığın acı veriyor olsaydı bana;  
Seni ölümüne sevmez
Gelmeyeçegini bile bile seni beklemezdim
Ben sesizlikde bile seni seviyorum.
Temmuz yaza akarken bende sana geliyorum
Elimde yoklugun yüreğimde,suskunlugumla sana geliyorum.
Yorgun kaldırımlarda,tanıdık kelimeler arıyorum
Sevdana dair,sana dair bir tek kelime yeterdi bana
Sensizlikle kanarken sol yanım,ben hep seni düşledim.
Seni aradım güneşin sıcak alnında
Senin ellerini aradım,yağmurun ıslak dudaklarında.

Sana gelirken toprak yağmur kokuyordu sokaklar ise yanlızlık...
Sana çıkan tüm yollar arsız dikenlerle süslenmiş sanki
Ayaklarım kan revan...
Bir yanım uçurum,bir yanım sensizlik
Ama herşeye inat sana geliyorum.
Hava puslu etraf ise sensizlik
Dikenlere aldırmadan yalın ayak yürüdüm gecenin dar sokaklarında.
Yüreğimle ezdim tüm engelleri,ayaklarımla öptüm,
Yollarındaki ikiyüzlü dikenleri.
Herşeye inat sana geliyorum,bir elimde mevsimlerin koynundan
Çaldıgım ılık bahar bir elimde.
Bulutların saclarından arakladıgım rüzğar ile.
Bir ömür uzaktan sana geliyorum,
Bir elimde bir avuç gülüş,
Karakışlarda güneş bil diye.
Bir elimde bir yudum umut
Zifiri karanlıklarda aydınlıga sımsıkı tutun diye
Sana geliyorum sevgilim.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder