21 Haziran 2010 Pazartesi

MAVİ DENİZ GÖZLÜM

Hafif hafif usul usul başlıyor karanlık çökmeye        
Yanlızlıgım,sensizliginden bu şehirde
Ve bu şehrin sesliginden de büyük deniz gözlüm.
Nedense hiç sevmiyorum akşamları,
Her akşam gün batışında,
Sensizligim o siyah,simsiyah pelerinini
Giyip üzerime geliyor gibi,
Yılgın ediyor akşam beni
Sende sevmezsin belki akşamları benim gibi
Kimbilir sende de hisler uyandırıyor,
Neler düşünüyorum bazen biliyormusun?
MAVİ olsam diyorum akşamları
Akşam üstü karanlık yerine MAVİLİK çökse,
Gece gökyüzü MAVİ,geceler MAVİ olsa
Doğa hep MASMAVİ kalsa,
Öyle çok seviyorumki MAVİ yi
Denize tutkumda bundan galiba,
Veo MAVİ dünyamda gözlerini bulsam
Bence en güzel MAVİ, gözlerin deniz gözlüm.
Şimdi şu an şu saniye
Ne tutkulara boyun egip
Ne düşler kuruyorum MAVİ anılarımda
Sana tuhaf geliyor belki bu duygusallıgım
Eminim öyledir
Hiç bilmezdim
Sensizligin beni böylesine satırlara tutkun
Edeçegini.
Hiç aklıma gelmezdi.
Böyle sarılıp kagıda,kaleme duygusal satırlar
Yazacagımı
Oluyor deniz gözlüm oluyor
Bir an,mutlu geçmiş bir an bile
Böylesine duygusl yapabiliyor insanı
O bir an,anı olarak kalsa bile güzel
Her sözünü tek tek duymak
Tekrar dünü yaşamak bile güzel
Değilmi ki ; sen varsın o bir anda
Değilmi ki ; ben varım o bir anda
Dün o bir ana
Bir ömrün çoşkusunu sıgdırtık isek biz
Bugün elele,daha güzenli yarınlara,
Bir asırlık çoşkuyu,bir asırlık mutlulugu
Sıgdırabiliriz
Dün bizimdi
Bu günde bizim
Yarında bizim olacak DENİZ gözlüm inan!...



ASİMAVİKEMAL





yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder