19 Mayıs 2010 Çarşamba

İNSANIN BİRTANESİ OLMALI BENDEKİ SEN GİBİ

Bir soluk kadar yakın
Yıldızla kadar uzak
Derler sevgi için
U zanırsın yetişemezsin
Yetişirsin dokunamazsn
Dokunursun vaz geçemezsin
Vaz geçersin ama unutamazsın

Sesini duysamsanda heran yüzünü görmek gibi degil,
Hiçbirşey seni sevmek gibi degil,
Yanlızlıgım yanımda kimse olmadıgından degil,
Yanlızlıgım yanımda sen olmadıgındandır...

Seni seviyorum kelimesini benden başka,
Sana kimse söylemesin,yanlız bana sakla dudaklarını,
Seni benden başka kimse öpmesin.
Gittin ama sanmaki yerin dolaçak,
Ve senden başka biri benim olaçak,
Ne bana,senin gibi bir sevgili
Ne sana, benim kadar seven bulunaçak.

Bir MAVİDENİZ düşün susuz,bir insan düşün umutsuz,
Bir MAVİGECE düşün uykusuz
Bir bahar düşün çiçeksiz,
Birde beni düşün sensiz.

Kirpiklerimden bir damla yaş,
Süzülürken yanaklarından dudaklarına,
Ve sen o serinligi biriyle paylaşamak istersen,
Yüzünü ASİRÜZGARA çevir,ben o rüzğarda olaçagım.
Kal benimle sonsuza kadar,yaşa bu düşleri,
Düşler biterse yaratırız,kal benimle ufuklarıma sarıl,
Güneşime,ışıgın biterse paylaşırız.
İnsanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi,
İnsanın özlemleri olmalı,umutta acan çiçekler gibi,
İnsanın ''BİRTANESİ'' olmalı bende ki''SEN'' gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder