9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yaşamak istiyorum

Aşıgım
Öyleyse
Hürüm ve bagımsızım
İstediğimce yaşayabilirim
Kalben ilan edebilirim
Hürriyetimi
Okşadıkca yaşamı
Bir can dolu oldugumnda hafifler
Uçar gökyüzüne
Kuşlar gibi
Boş olan kalbler agırdır
Kımıldyamaz yerinden
Ruhum hafifledi sanki
Öyleyse dolu kalbim
Aşk ızdırabımı
Tek başına çekmekten korkmuyorum
Sanki
Senin gömlegini giyerek dogdum
Geldim bu dünyaya
Öldükten sonra da senin gömlegini giyerek
Tekrar gelmek istiyorum dünyaya
Aşıgım
Öyleyse
Hürüm ve bagımsızım
İstediğimce yaşayabilirim
Kalben ilan edebilirim
Hürriyetimi
Okşadıkca yaşamı
Bir can dolu oldugumnda hafifler
Uçar gökyüzüne
Kuşlar gibi
Boş olan kalbler agırdır
Kımıldyamaz yerinden
Ruhum hafifledi sanki
Öyleyse dolu kalbim
Aşk ızdırabımı
Tek başına çekmekten korkmuyorum
Sanki
Senin gömlegini giyerek dogdum
Geldim bu dünyaya
Öldükten sonra da senin gömlegini giyerek
Tekrar gelmek istiyorum dünyaya
Yaşamak istiyorum



VERA PAVLONKA
türkçe;asimavikemal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder