8 Ağustos 2010 Pazar

MAVİ KELEBEK

Gözlerinden okuyorum,
Yağmur gibi aşk dökülüyor
Gözlerinden...
Beni sevmediğini söylerken,
Dudakların titriyor.
Öyle işaretler görüyorumki,
Beni sevdigini söylüyor.


Artık biliyorum sende
Seviyorsun beni...
Bazen hiç ses vermiyorum sana
Beni çağırıyorsun,adımı söylüyorsun
Sessiz çığlıklarınla
Yüreğin beni arıyor.
Tüm benliğinle.


Uzaklara giderken benden
Benide alıp götürüyorsun
Yoksa bukadar cınlarmı kulaklarım.
Mavi gecelere bakarken,
Ben geçiyorum aklından.
Beklemedik bir zamanda
Beklemedik bir yerde.


Anzısın rüyalarım da karşıma çıkıyorsun
Gözlerinle karşılaşınca,
Yüzünü çeviriyorsun
Benim yanaklarım alev alev...
Senin dudakların nar çiceği.
En yaşanaçak zamanda
Saatler boşa akıyor.


Çileler sarıyorsun sevğilim
Benim nazlı sevğilim...
Neden bu cefa?
Neden susuyorsun?
Aramıza neden,
Bu kadar engel koyuyorsun.
Söyledigin her şey bahane
Bütün söylediklerin.
Benim mavikelebeğim


Benim sana olan aşkım
Bir kelebek kanadı kadar ince
Yağmur damlası kadar temiz.
Bir aşk bu
Korkmana kaçmana gerek yok.
Sevğilim...
Biliyorsun sende seviyorsun beni
İtiraf edemiyorsun
Mavi kelebeğim


asimavikemal
08.08.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder