18 Temmuz 2010 Pazar

BEN SANA AŞIK OLDUM

A kşamın en güzel saatleri idi
S imsiyah sacları ile çıktı karşıma
İ mkansız gibi görünün


V e aşık olmam diyen ben
E n hassas yerimden vuruldum.


M asmavi gecemde
A ldı kalbimi benden
V urgun yedim,o dakikada
İ mkansız olan,gerçek oldu


Ü şüyen kalbim,sevgi ile ısındı
M avi gecem onunla huzur buldu
M eğer ne çok aramışım onu ben
Ü şüyen kalbim,ne kadar hasretmiş ona
H angi fırtına getirdiyse seni bana
A siliğimide aldı benden
N aftalin kokusu gibi sindin üstüme


U ykusuzluğum son buldu
S akin ve sevecen bir adam oldum.
L akin; gözlerin hep gözbebeklerimde
U slu uslu kuruldun kalbime.


K ol kanat gerdi aşkın bana
A klım hep sende
R uhum sende, canım sende
D udaktan kalbe sevda bende
E n güzel yerimdesin,kalbimde
L akin; gözlerin gözbebeklerimde
E n güzel yerin,zaten gözlerin
N aftalin kokusu gibi sindin üstüme
İ mkansız olan,senle oldu
M eğer,ne oldum,ben sana aşık oldum.


ASIMAVIKEMAL


18.07.2010
14:45



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder