18 Temmuz 2010 Pazar

EL OLMA BANA

Sevmekten bu kadar çok korkarken;
Öyle cesur seviyorum ya seni..
Hani bir ayrılık olursa
Hani olursa dilinde başka söz,
Kulağında ses,
Yüzünde göz,
Koku,
Doku..
İşte o vakit;
Sana dair ne kadar toz pembe düşlerim varsa;
hepsini yıkarım karalarla..
Ve bembeyaz yüreğim
kirlenir yokluğunda..

Gözlerin eskisi gibi bakmazsa..
Utandırmazsa çapkın gülüşlerinde beni..
Donarsam sana yanarken,
Ve üşürsem varlığında,
İşte o vakit;
Bakışlarında bana kalan ne kadar iz varsa
Silerim hepsini..
Kör olursun aşkımla..

Sözlerin bir ilahinin inancıyla çıkmıyorsa dudaklarından,
Okunmuyorsa aşkıma..
Günahkarsa yüreğin,
İşte o vakit;
Geçerim sıratları
Atarım üstüme yapışan vebalı aşkları
Ve ölürsün varlığımda..

Ödül ve cezadır aşk;
El olma bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder