18 Temmuz 2010 Pazar

ÇOK ÜZGÜNÜM BEN

Biliyor musun....
Derin bir acı var şimdi göğsümün tam ortasında...
Senden kalan boşluktan,
Sert rüzgarlar esiyor ve acıtıyor canımı
Biliyor musun...
Saçlarım eskisi gibi güzel kokmuyor
Bakılası gözlere sahip değilim artık...
İncitilmiş ve birçok kez örselenmiş yanım şimdi bu sokakta yürüyen
Biliyor musun.... 
Yine , aynı şeyi yapıyorum ben...
Bekliyorum saatlerce, hiç gelmediğin o kaldırım üzerinde...
Biliyor musun ...
Çok yorgunum ben..
Gözyaşlarım hazır; kirpiklerimde asılı..
Biliyor musun ...
Çok özledim ben...
Derin bir acı var göğsümün tam ortasında,
Haykırışlarımdan arta kalan sesimi de duyuramam artık sana
Biliyor musun...
Çok üzgünüm ben...
Keşke dedim hep...
Keşke o gece daha sıkı ve uzun sarılsaydım sana...
Biliyor musun ...
Artık umutsuzum ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder