17 Temmuz 2010 Cumartesi

Beni hatırlayaçaksın......

Gittigin her yer bensiz
Yürüdügüm her yol sensiz
İster asfalt,yada çamurda
Duydugun her sesde
Okudugun her yazıda
Gördügün her yüzde
Aldıgın her nefesde
Beni arayaçaksın
Beni hatırlayaçaksın
Ve inanki birtanem
Ben artık yokum
Senin ;yollarından,düşlerinden
Düştü gözlerim,gözlerinden
Bedenim ve benliğim...
Asla karşına çıkmıyaçagım
İlerleyen zamanlarda ve mekanlarda
Her kapın vuruldugunda
Ağzına geleçek yüregin
Gelen ben değilim
Sakın heveslenme,sakın
Keşke,keşke diyeçeksin
Ama nafile,her zaman hüsran
Güzel yüzün,asi bakışların
Yumuşamıyaçak hiç bir zaman
Hüzün mask'nı yüzüne taktım
Kimse ışıdığını,görmeyeçek gözlerinin.
Her mavi gece karanlıgın senin
Yatagında fırtınalar yoldaşın
Her yatışında sol yanın
Cam kırıkları yüreğini açıtaçak
Şafaklar gelmek bilmeyeçek
Sen düştün artık gözlerimden
Ben yokum.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder