17 Temmuz 2010 Cumartesi

HASRET

Seni seviyorum.                                    
Gerçeğin ta kendisi bu iki kelime
Sırf dudaklardan çıkması istenen degilde,
İçimda taa içimde senin için atan bir kalbim feryatı.
Haykırışı bu sevdigim.
Sana ulaşamasamda,
Biliyorumki zavallı kalbim,
Sana ait herşeyi saklıyor en gizli yerlerinde.
Kanlı ve uykusuz göz yaşlarımın,
Her gece aynalardan süzülmesi gibi acı veriyor uzaklarda oluşun.

Biliyorum beni sevdigini,
Acıyı tattıgınıda benden uzaklarda
Ama hiç bana sana ait bir şeyi vermedin?
Acı tek taraflı olsaydı,
Ne yürek dayanırdı ne yaşamın anlamı olurdu.
Ama yokluk kötü sevdigim.
Bir beden olmak isteyen yüreklerde ayrı ayrı yaşamak kötü.

Sana her fırsatta koşmak isterken durdurmaların,
Yüzüne hasret kaldıgım günlerde,
Hüzün dolaşıyor odamda.
Duvarlar bir şey söylüyor sanki.
Adım adım yok oluşumu izliyorum
Her batan güneşin karanlıgı getirmesiyle,
Sabahlara kadar uykusuz gözlerimle uzaklara,
Karanlıklara bakıyorum mütemadiyen.
Kayan her yıldızda tek bir şey diliyorum?
Senı bana getırmesını




asımavıkemal



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder