27 Haziran 2010 Pazar

SÖYLE BE USTAM


Yoruldum bu hayatta be USTAM!...                
Gidiş gelişler arasında durdu yüreğim
Sen yaralarımı sarmaya çalıştıkça
Her güvendigimden bir hancer saplandı kalbime
Ben ne yaptım be USTAM!...

Kimin ahını aldımki böyle...
Cezamı bunlar bana
Yetmedimi benden aldıkları
Daha neyi istiyorlar USTAM!...
Daha ne kadar çekmem gerekiyor

Çok üzdüler beni be USTAM!...
Kime elimi uzatsam geri çevirir oldu
Çok mu kötüyüm ben...
Çok mu güvenilmezim...
Elimi uzattıklarım melek,ben günahkarmıyım USTAM!...

Kabuk bağlayan yaralarımı kanatıyor USTAM!...
Ben iyileşmeye çalıştıkça,onlar daha çok açıtıyorlar canımı
Alıştım artık USTAM!...
Alıştım...
Yanlız oldugumu ve;
Asıl bırakanların''Seni asla bırakmam!''
Diyenler oldugunu anladım USTAM!...

Beni kendi halime bıraksınlar USTAM!...
Yüreğimi istedikleri kadar acıtmaya çalışsınlar
Gitgide soğuyorum insanlardan artık...
Hiç bir insan ''insan'' gibi davranmadıktan sonra,
Nesini seveyim insanların USTAM!...


Sen söylemişdin o kadar
Yardım et,iyilik yap,insanlar seni çok sever diye...
Yaptım USTAM!...
Dediklerinin hepsini yaptım...
Ben sevdim yardım ettim...
Onlar benden nefret etti...
Ah be USTAM!...
Bir sen vardın ellerime uzanan
Şimdi''ayaklarının üzerinde yürümelisin''diyorsun
Beni durdugum yerde yordular be USTAM!...
Beni dizlerimden dermansız bıraktılar
Söyle nasıl yürürüm böyle...
Söyle be USTAM!...


ASİMAVİKEMAL


yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder