28 Haziran 2010 Pazartesi

SADECE KENDİNİ BANA GETİR

Kendini getir bana                                      
Sadece sen...
Pırıl pırıl bakışlarla gelmelisin
Mutluluğu asmalısın sol omuzuna
Hayatı taşıyaçak kadar,
Kuvvetli olmalı küçük parmakların.
Avuclarının içiyse her dem ıslak olmalı

Gelirken gözlerini getirmelisin
İçlerinde bakmaya doyamıyaçagım
Umut dolu gözbebeklerinide almalısın yanına
Yürek titreten gülüşlerinide almalısın yanına
Ve akmalısın yüreğime.
Öpmeye kıyamadıgım dudaklarınla gelmelisin.
Güneşi getirmelisin gelirken
Karanlıklarının üzerine çullanmalıyız seninle
Ve içimize gömmeliyiz karanlığı.

Minik öykülerinle gelmelisin,
Bir kedi kadar sessiz,
Bir kaplan kadar yırtıcı olmalısın,
Yola çıktığın andan itibaren.
Seni dinleme zevkinide getirmelisin bana,
Dudaklarından dökülen her sözcüğü içmeliyim kana kana.


Fesleğen kokulu saçlarınla gel gelirsen,
Ve içinden topladıgın çiçeklerini ver bana.
Yüreğinden sessizce süzülen nehirlerini getir bana.
Utangaçlıklarını,sokulganlıklarını,
Çılgınlıklarını yanına yoldaş yaparak.
Ama neyse sen bana aldırma
Unut yukarıda istediklerimin tümünü,
Gelirsen sadece kendini getir gel bana.



ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder