1 Haziran 2010 Salı

MAVİ ÖZLEM

Sevgilim özlüyorum seni...
Bir balta indirildi,içimden bir ağaç köküyle devrildi.
Gözlerimden akan yaştan belli degilmi,içim kanıyor.
Özlem bir bulut gibi sarıyor beni,kuşatıyor.
Seni sevmek bir sonsuzluk gibi büyüyor içimde.
Haftanın her gününe,gecen her saate senin adını verdim.
Senin adınla başlıyor mevsimler.
Yıllar sen varsan içinde geçerli.

Özlem bir maviyağmur gibi yağıyor üstüme,
Damlalar yüreğime vuruyor.
Mavi gecenin karanlıgında bir başımayım.
Uykularım,bölük pörçük.
Bütün rüyalarımda sen...
Gözlerim kapanır kapanmaz gözlerin yaklaşıyor.
Sonra bir asirüzgar alıp seni,
Benden uzaklara götürüyor.

Geceler boyu sabahlayıp ugruna,
Boşluga düştügüm,sevdigim,
Birtanem gözbebegim.
Yüreğimden mühürlendim sana...
Şiirler havalanıyor kuşlar gibi,
Şarkılar ağlıyor yokluguna...
Sevgilim hayatı sende buldum ben,
Tükenirsem sen tüketirsin beni...
Yoksun gittin tek başına koydun...
Bu nasıl bir MAVİÖZLEMdir,
Kendi gövdem ateşden bir gömlek.
Yetti artık,yetiş n'olur dayanamıyorum.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder