3 Haziran 2010 Perşembe

AH O KOKUN AH

Rotasız açıldım bu gün mavi sulara.
Gidiyorum,nereye gittigimi bilmeden.
Sakin deniz üstünde,senin gözlerinle,
Bakıyorum ufuklara,rüzgarda senin kokunu,
Çekiyorum içime,kokun ah o kokun tatlı bir,
Sarhoşluk kaplıyor bedenimi.
Özlemlerim dalgalar ile artıyor peş peşe.

Sana ulaşmak için çırpınıyor bu yorgun tekne.
Sakin mavi denizde,bir haziran günü.
Senden bir arayış içinde bu deli gönlüm.
Seni çagırıyor bedenim büyük hasretle bugün.
Ellerim seni arıyor mavi ufuk çizgisinde.
Uzansam yakalayaçak kadar yakın,içime
Çekiyorum kokunu,ah o kokun ah.

Yine denlendi bu deli gönlüm,haziran güneşinde.
Bedenimde büyük özlemin,eziyor yüreğimi.
Bak teknenin uc noktasındayım,ellerimi açtım
Gel bana,sadece kokunla degil,bedeni de...
Al gel,söndür içimdeki haziran güneşini,
Ellerim ellerinde,gözlerim gözlerimde,
Kalbim sende,denizgözlüm.
Haziran güneşi batmadan gel.
Ruhum mavi denizle birleşmeden,
Hasretin beni benden almadan gel.



ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder