31 Mayıs 2010 Pazartesi

MAVİ YILDIZ

Maviyi severim ama gözlerinin rengini sevdigim kadar degil,
Güneşi severim ama gülüsünü sevdigim kadar degil,
Aglamayı severim ama gülmeyi sevdigim kadar degil,
İnsanları severim ama seni sevdigim kadar degil.
Güneş mi dogdu yoksa senmi gülümsedin?
Seni tanıdım ve tüm dualarım kabul oldu.
Yüzüne bakınca geleçegi görüyorum.
Yaşamaksa seni sevmek ben hiç ölmeyeçegim.
Gözlerim seni göstermiyor diye gözlerime bakamıyorum.
Baksaydın görebilirdin her şey gözlerimdeydi.
Gözlerimde bir damla yaş vardı aglayamadım,
O bir damlada sen vardın anlayamadın.
Mavi denizlerde büyüttüm sevgimi rüyalarımda hep sen vardın.
Yüregin sıkışır,nefesin daralır,
Gözünden yagmur yaşlar boşanır,
Yanarsın sönmek bilmez.
Kovarsın gitmek bilmez.
Bu aşka gücün yetmez sende aglarsın...
İsyan eden kalbimi biraz olsun duy yeter.
Aşka susayan gönlümü seveceksen sev yeter.
Korkma sakın gecelerden MAVİ YILDIZ gibi parlayaçagım.
Uzaklarda yanlızım sanma nefes gibi içinde,
Gölgen gibi peşinde,kan gibi canındayım.
Bir çiçek olmak isterdim.
Daglarda gezmek için.
Bir rüzgar olmak isterdim,
Mutluluklara esmek içini
Bir aşk olmak isterdim sadece senin olmak için.
Sen bazen dudagımdaki gülüçük,
Sen bazen yüreğimde ateş,
Sen bazen gözümden akan yaşsın.
Ama her zaman küçük kalbimde,en büyük parçamsın.
Boşuna arama kendini gözlerimde...
Çok uzun zamandır,gözlerimde degil kalbimdesin.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder