31 Mayıs 2010 Pazartesi

MAVİ MEKTUP

Öyle içimdesinki !...
Yanlızca hissediliyor,insan yaşıyor.
Kelimeler eksik,kelimeler yaralı.kelimeler cılız.
Taşımıyor,anlatmıyor,tanımlamıyor bu duyguyu.ben de.
Çok başka birşey.sevginin ortasında.
Derin acılar hissedermi insan?
Aydınlık gülümsemelerin içine,hüznü yerleştirir mi?
Durup dururken?
Gözlerine bugu,diline sitem,yüregine burukluk,
Çöreklenir kalırmı asırlarça?
Başka birşey bu.
Ne kadar yanlızsam o kadar seninleyim şu günlerde.
Belkide en başta tutup,seni en derinlere koydum diye oldu bunlar.
Kimseler ulaşmasın,diye en derinlerde tuttum.
Bana sakladım.derine hep daha derine.

Seni yanlız bana bıraktım.
Paylaşamadım,yanlış yaptım.
Sana ulaşan yolları kaybettim diye bu şaskınlıklar.
Kendimi ordan oraya vurmalar.
Sagımda, solumda ne zaman dikildigini bilmedigim duvarlara çarpmam.
Mavi denizlerin,gürültüyle gelip vurdugu dehlizlerin.
Acılı duvarları gibiyim.
Duvarlarım yosunlu,duvarlarım kaygan.
Duvarlarımdan hiç tükenmeyen sular sızıyor.
Tutunamıyorum.renklerim gün içinde degişiyor.
Soluyorum, soğuyorum.güneş ulaşamıyor içerlerime.
Küfleniyorum,yaşlanıyorum.yanlızlıklar peşimde.
Dokundugum her ıslak duvardan,
Pis kokulu bir yanlızlık bulaşıyor üstüme.
Biliyorum bütün bunlar benim sucum.
Seni sakladıgım yere ulaşamaz oldum.
Yollar gitgide uzadı,ve karıştı.ümidimi ısıtaçak,parlataçak,
Birşeylere ihtiyaçım var.ah onun ne oldugunu biliyorum.
Sonu sana geliyor her cümlenin.
Herşeyin başında,içinde sonundasın.bu degişmiyor.
Öyle içimdesinki.birden aklıma geldi.tuttum sana bir,
MAVİ MEKTUP yazdım dün.
Öyle mutluydumki,gün içinde neler yaptıgımı,
Nelere kızıp,nelerle mutlu oldugumu,tek tek anlattım.
Mevsimler ve insanların nasıl karışık ve beklemedik olduklarını yazdım.
''Yine zamansız yağmurlar'' dedim.
Daha önce hiç bu kadar zayıf degildi'' güneş ışınlar ''dedim.
Uzun bir mektup oldu.başından sonuna kadar okudum.
Neler yazmışım diye merakımdan.
Sonra çekmeçemden bir zarf çıkarıp,adını yazdım.
Büyük harflerle ,yanlızca adını,
Adresini bilsem gönderirmiydim.bilmiyorum.
MAVİ MEKTUP cebimde.
Cebim yüregime yakın.
Yüreğim sende.
Sen yüreğime yakın.
Öyleyse MAVİ MEKTUP sende.

ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder