31 Mayıs 2010 Pazartesi

ADAM GİBİ SEVMEK İSTİYORUM

Adam gibi sevmek istiyorum adam gibi.
Mavi gecem ve gündüzümde.
Seninle yaşamak,seninle yaşlanmak.
Canımı sana yaslamak istiyorum.
Seni mutlu etmenin mutlugunu yaşamak istiyorum.
Seni özgürçe sevmek,
Sevgimi haykırırken suçluluk duymak istemiyorum.
Adam gibi sevmek istiyorum adam gibi.

Her sabah seninle uyanmak.
Her akşam yanımda görmek.
Her pazar öglene kadar uyumak istiyorum.
Hastalandıgında başında beklemek istiyorum.
Çorbanı içirmek,ilaçını vermek alnını öpmek istiyorum.
Yazı kışı baharı.
Bu günü yarını ve cenneti senle paylaşmak istiyorum.
Ben seni öyle sevdim ötesi yok.
Ben seni sonsuz sevdim ölçüsü yok.
Ben seni hep böyle severim.
Adam gibi sevmek istiyorum,adam gibi.

Oturup sensizligime hıckıra hıckıra ağlayasım var
Zamanı tersine çeviremem.
Sensizlige çare bulamıyorum.
Yaşanılası her şeyi seninle yaşamak istiyorum.
Başkasıyla olmaz ki...
Ruhumun diger yarısı sensin.
Başkasının sesi içimi titretmezki...
Başkaları beni senin gibi sevemezki...
Sevmeyi senin gibi bilemezki...
Sevmek istiyorum seni.
Sevilmek istiyorum.
Bazen bir çoçuk dizlerinde uyumak.
Bazen cılgınça sevişmek istiyorum.
Senin olmak istiyorum.
Mavi gecelerde haykırmak istiyorum,
Daglara,taşlara sevgimi.
Adam gibi sevmek istiyorum,adam gibi.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder