28 Mayıs 2010 Cuma

MAVİYE BOYANIYORUM

Sen ne sana olan sevgimi gördün,
Ne akan göz yaşımı gördün.
Sen sadece seni sevdigimi bildin.
Gerçekden benim için degerlisin.
Bunu asla unutma bir tanem.

Ah sensiz kalmıyorummu bazen,
Yıkasım geliyor bütün duvarları.
Ardında seni bulurum sanıyorum.
Ne ayrı koyduysa bizi zaman yada yollar.
Bir kalemde silesim geliyor.
Sana dokunmamı engelleyen ne varsa,
Bir kadehi yere çarpıp tuzla buz eder,
Gibi parçalamak istiyorum.

İsyanınm taşıyor,kendi öfkemden korkuyorum.
Ve kavuşmak...
Bunu düşünmek içimde kırılmış,
Bütün aynaları tamir ediyor.
Mavi bir yağmur başlıyor,ıslanıyorum.
MAVİYE BOYANIYORUM.
Öyle özlüyorum ki...

Sen ol, hep ol,benimle ol,bende ol.
Sendeyim ben.
Yüregimi koydum yüreginin üzerine.
Aşk bu,başka isim arama.
Hemde en koyu,en deli,en tutkulu.
Ögreneçegim çok şey var sana dair.
Bilmedigim çok şey var.
Ama bir şeyi öyle iyi biliyorum ki...
Seni öyle çok seviyorum ki.
Birtanem.
Yağan yağmurlarda,
MAVİYE BULANIYORUM...


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder