23 Mayıs 2010 Pazar

RAKI KOKUSU ALMIŞ TÜM ŞARKILAR

Meyhane şarkıları çalınıyor tavernada
Rakı kokusu almış tüm şarkılar.
Mavikemancını düşlerindeyim bu gece
Yüregim kıpır kıpır,
Kıpırtılarım ulaştımı tenine,
Seni okadar istedim ki öpmek öpmek
Sarılmak sana doyasıya,
Özlemlerim doruk noktasında bu mavi gecede.

Notalar ismini haykırıyor yüregime
Rakı kokusu almış tüm şarkılar.
Hiç bir özlem,hasret böyle olamaz
Uzanamayan ellerimin,
Sana uzanmaya çalışması.
Dokunamayan parmaklarımın,
Sana dokunmaya çalışması.
Özlemle uzanan dudaklarımın
Seni öpememesi
Kahrediyor bu mavi gecede beni.

Meyhane şarkıları kulaklarımda
Rakı kokusu almış tüm şarkılar.
İçimi açıtıyor yoklugun mavi gecede
Sessizce aglıyorum,korkuyorum,
Aşkım sensizlikden,korkuyorum
Ürpertiyor içimi yoklugun bu mavi gecede
Sensizlik en büyük ceza bana birtanem
Her daim açıtıyor canımı
Ölesiye haykırmak istiyorum
Seni sevdigimi bu mavi gecede.
Korkuyorum aşkım,korkuyorum
Sensizlikden korkuyorum.
Yine rakı kokusu almış tüm şarkılar
Senin ismini haykırıyor mavi gecede



ASİMAVİKEMAL



Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder