22 Mayıs 2010 Cumartesi

MAVİHAYELLERİM

Anlatmak istiyorum,
Bu bendeki
Sana dair en güzel duyguları...
Hayat hiç bu kadar güzel olmadı
Derinliklerimle, baştan başa
Sen dolduğum günden beri.


Bir haller oluyor bana
Dalıp gidiyorum öylece, sana ulaşana dek
Sevenler bunu iyi bilir…
Seni yaşamak o kadar güzel ki düşüncemde bile…
Bir ırmağın denize yürüdüğü gibi…
Bir denizin MAVİYLE dolduğu gibi…
Sen doluyorum işte…
Yüreğime konar mutluluk kelebekleri
Dudaklarımda tebessüm
Yüzüme yayılır tatlı bir gülümseme
Gülüyorum işte kendi kendime
Kendi kendine gülümseyen bebekler gibiyim.


Sen benliğim,
Sen hasretim,
Sen sevincim olduğun günden beri
MAVİ HAYELLERİMDE
Leylalar arIyan mecnunlar gibiyim.


Şimdi, içtenlikle söylüyorum
Seni düşünmek, seni yaşamak
Bu dünyanın en güzel duygularını
Yüklüyor yüreğime.
Kokladığım çiçeklere,
Kopardığım meyvelere,
Savrulduğum rüzgarlara,
Islandığım yağmurlara,
Uzandığım topraklara,
Gökteki yıldızlara,
Yüce dağlara
Haykırıyorum!
Sen var ya sen,
Canımın içi bir tanem,
Seni, seni çok seviyorum…



ASİMAVİKEMAL


Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder