14 Aralık 2010 Salı

Bana unut deme GÜLÜM

Ben sustum diyelim
Yuttum diyelim sevgi dolu sözlerimi
Attım diyelim içime
Peki ya sen
Sen susabilecekmisin GÜLÜM
Bağlıyabilecekmisin aşkın dilini
Unutabilecekmisin yaşanmışlıkları
Öylece çekip gidebilecekmisin yani ardına bile bakmadan
Söyle sene GÜLÜM
Madem sen bu kadar cesursun
Neden
Neden uyku tutmuyor o halde benim kahrolası kahve rengi gözlerimi
Neden gecenin bu karanlık saatinde hala korkunç kabuslar görüyorum Gidişine dair
Neden yanıyor etim
Ve neden bu kadar acı veriyor yokluğu sevdiğimin...
Bana unut deme kalbim
Bana bırak gitsin
Bana boşver
Bana yeter artık deme GÜLÜM
Deme
Görmüyormusun
Ne yapsam olmuyor
Hiç bir teselli kar etmiyor sızılarıma
Ve hiç bir sözün merhem olmuyor kanayan yaralarıma
Bana unut deme sakın
Deme.....GÜLÜM....

ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder