13 Aralık 2010 Pazartesi

anımsıyorum

Anımsıyorum
sabahın ama bir vakti idi
daha yeni yeni aydınlanıyordu sokaklar
kaldırımlar daha yeni..
kollarımdaydın
sessizlik vardı birde
ve sen uyuyordun
kimbilir hangi amansız düşün meçhul kahramanıydın
kiminle savaşıyordun kimbilir...
oysa o kadar güzeldiki gece
yıldızlar,
ve sen
o kadar güzeldiki mehtabı gözlerinin
evet
evet anımsıyorum
kör bir vakti idi gecenin
ve sen gitmek zorundaydın
bense yanmak zorundaydım gidişine
ama uyuyordun işte
uyuyordun
yanımdaydın hatta
kollarımda
nefesini hissedebiliyordum nefesimin içinde
saçlarını okşuyordum
sıcaktın
sımsıcak
ısınıyordum gözlerinle
güneştin sanki
doğmuştun pencereme
evet
evet anımsıyorum
sen gitmiştin sonra
ben kalmıştım
oysa daha demin düşlerimdeydin
kahramanımdın hatta
kahramanım..
kör bir vaktiydi kahrolası ıssız gecenin
ve sen ölmüştün
bense
yine sana dair hüzünlü bir düş görmüştüm...
ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder