4 Ekim 2010 Pazartesi

Yüreğim gecelerdir aç aşkına.

Ben yıllarca gelmeni bekleyim 
Sen hep kaç uzaklaş benden
Eğer korkuyorsan.
Bu korkunun zaferi olsun.
Benim adım Hasret senin adın Gurbet olsun..

Yüreğim gecelerdir aç aşkına.
Sende bir kerecik sev Allah Aşkına.
Eğer sevmezsen.
Bu yüreğimin ölümü olsun.
Benim adım Makdul senin adın Katil olsun.

Ben sana yazılmış bir kağıt parçasıyım.
Sen o kağıdı alıp okuması gereken kişisin.
Eğer okumazsan.
O kağıdı ateşe korsun
Benim adım Mektup senin adın Adres olsun.

Ben sana şarkılar şiirler söyleyim.
Sen dinle hiç birşey deme.
Eğer dinlemezsen.
Bütün umut çiçekleri solsun
Benim adım Bülbül senin adın Gül olsun.

Beni gerçekten sevdiğini bileyim.
Çöllere düşeyim izini süreyim.
Eğer seviyorsan
Bu yüzyılın aşkı olsun.
Benim adım Mecnun senin adın Leyla olsun.

Yüreğim yılldardır susuz kalmış gibi kurak.
Yüreğin yağmasını bilmeyen bir yağmur damlası gibi ürkek
Yağ artık yüreğime ne olacaksa olsun.
Yüreğim Yüreğinden gelen damlalarla hayat bulsun.
Benim adım Toprak senin adın Yağmur olsun.


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder