4 Ekim 2010 Pazartesi

Seni sensiz yaşamaktan.

Bu gece yine karanlıkla birlikte,içime hüzün düştü 
Yine sensiz,yine yalnız,yine çaresiz.
İçimde yaşıyorum yine yasaklarla.
Sadece ben ,sen,birde Allahımız biliyor.
Ah sevgilim,yine bu gece çok uzun
Ve yine seniz zor bir sabah olacak.
Güzdüzleri içimde olan özlemin,
Gece daha çok büyüyor,devleşiyor
Daha çok içimi sızlatıyor.
Yine sensiz gecçecek bu gecede 
Sen orda,ben burda yaşıyoruz bu aşkı sevgilim.

Bıktım bu sabahı zor olan gecelerden.
Seni sensiz yaşamaktan.
Zoruma gidiyor artık seni sensiz yaşamak!
Bu aşk anlatılmaz sevgilim,ancak yaşanır
Gel beraber kıralım bu zincirleri,bu yasakları demiştin
Birde cesaretim keşke benle olsa sevgilim.

Bu gece de yine bana
Sana iyi geceler demek düştü.
İyi geceler kalbimin sahibi
İyi geceler aşkların en tatlısı,görkemlisi
İyi geceler soğuk gecelerimin ateşi
iyi geceler canımın diğer yarısı
İyi geceler sevgilim seni çok seviyorum.


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder