4 Ekim 2010 Pazartesi

Kaç gece uykusuz kaldım biliyor musun

Kaç gece uykusuz kaldım biliyor musun
Yada kaç sabah sensiz boş bir odaya uyandım
Daha gelişini görmeden böyle için için yandım
Ne yüzün vardı aynada, nede sesin vardı kulağımda
Yokluğunda sevmiştim ben seni varlığın önemli değilmiş aslında
Oysa bilinmezi sevmek daha bir acı veriyormuş insana
Görmeden, dokunmadan,hissetmeden, yaşayamadan sevmek
Hani ellerini ellerinin arasına alıpta sıcaklığını hissedememek
Yada sarılamamak en acı en dayanılmaz günlerinde
Yaslayamamak başını huzur bulduğun bir bedene
Bağıramamak sokaklarda seviyorum bende diye
Yada ağlayamamak en hüzünlü şarkılarda
Okuyamamak o en içten şiirleri
Akıtamamak gözlerindeki yaşları 
Bilmek ama görememek yaşamak ama nefes alamamak gibi
Kaç kez yalnız kalmışım biliyor musun
Kaç kez bağırmışım da sesimi bir duyan olmamış
Kaç gönül sahiplenmeye çalışmışta beni karşı koymuşum
Oysa senin gelişinden belliydi beni yakacağın, rüzgarınla savuracağın
Ne ben sana beni alma diyebildim nede sen beni almadan gidebildin
ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder