4 Ekim 2010 Pazartesi

Beni aramaya çıkarsa düslerin

Beni aramaya çıkarsa düslerin 

Hüznün ruhuna çizdigi resimlerdeyim 

Gamsız bir gecenin karanlıgında degil 

Yüreginde kanayan kesimlerdeyim 

Aklına düşerim hani olur da 

Güzelliklerin görünmeyen yüzünde ara 

Sevginin menfaate döndügü yerde 

Bir gönül yarasının izinde ara 

Yıkılmıs umutların enkazından geç 

Öksüz bir çocugun gözünde ara 

Agıtların tüttügü evlere ugra 

Bir ananın boş kalmıs dizinde ara 

Beni yıldızlarda arama boşa 

Yüregini yasa bogan sızılardayım 

Dertlerinle bulursun beni başbaşa 

Senin gibi karayazılardayım 

Sahte sevgileri tanımaz kalbim 

Beni seven gönüllerin ocagında ara 

Menfaatle bakmasini bilmez gözlerim 

Beni gerçek dostlukların kucagında ara 

Mutlulugu anlatan sarkılarda degil 

Yaralı yüreklerin agıtlarında ara 

Beni menfaat ve ihanetten uzakta 

Yagacak sevgi bulutlarinda ara 

Öyle senden çok uzaklarda degilim 

Görmesini bilen gözlerin bakışındayım 

Belki sana senden daha yakın bir yerde 

Çarpan kalbinin her atışındayım 

Aklına düşerim hani olur da 

Beni sıgmadıgın duyguların içinde ara 

O kadar da kolay bulurum sanma 

Beni benim seni görebilecegim biçimde ara.


asimavikemal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder