24 Ekim 2010 Pazar

BİTİRDİN İŞTE

Gelme artık bana.

...Sorma başkalarına

Haberimi alma kimseden

Öldü kabul et hatta.

Haberinide gönderme.

Kimlesin nerdesin nasılsın bilmek istemiyorum..

İstemiyorum işte.

Bitiren sen değil miydin ?

Dön diye yalvarırken ben gülüp geçen ?

Şimdi ne değişti.

Bırakta mutlu olayım kendimle.

Bu defa mutluyum derken bölme.

Tamda bitmişken bırakta öyle kal bende.

Güzel bir anı belkide.

Bırak artık görmeyeyim gözlerini.

Git diyemem yoksa biliyorum.

Merak etmiyor muyum sanıyorsun nasılsın nasıl değiştin.

Ama yapamam anla.

Bitti dedim herkese.

Dönemem ve geri adım atamam geriye.

Sen sadece çık hayatımdan.

Yüreğimden hala çıkamadın belki ama hayatımdan çık.

Kokun bile kalmasın senden yadigar.

Hiç bir şey istemiyorum sana dair.

Sadece git.

Ve bana dön deme.

Mutluyum derken tam yine dağıtma toparladıklarımı.

Yine alma beni benden.

Bırakta böyle kalsın.

Bırakta alışmışken bir daha başlamasın.


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder