9 Ekim 2010 Cumartesi

BİR BAŞKA DİYARA

Dün gece seni düşündüm yine... 
Senin yokluğunda 
Düşlerim darmadağınık, 
Yüreğim isyankar. 
Tutkun muyum,değil miyim? 
Bilemiyorum..... 
Sensizliği yaşıyorum 
Ceviz kabuğunun içine 
Hapsettiğim dünyamda.... 

Cama vuran ay ışığında 
Silüetini görüyorum, 
Paramparça. 
Sonra, 
Birden yok oluşunu.... 
Kim bilir, 
Belki de sonsuzlukları geziyorsun 
Kendi dünyanda; 
Benim anlayamadığım... 

Bir an için 
Başımı alıp gitmek geldi içimden. 
Anılarımda, 
Senin izlerinin olmadığı 
Bir başka diyara. 
Denedim,olmadı... 

Dün gece seni düşündüm yine....! 
Aramaya çıktım kentin varoşlarında; 
Adımladım zifiri karanlıkta 
Daracık sokakları. 
Kocaman kenti, 
Avuçlarımın içine aldım 
Ve kentin ışıkları, 
Birer birer yok oldular 
Avuçlarımın içinde; 
Uçuşan yıldızlar gibi.... 

Çaresizlik içinde, 
Buz gibi soğumuş yatağıma döndüm 
Yeniden. 
Sabah olmak üzereyken, 
Kısacık bir yorgunluk uykusuna daldı gözlerim. 
Beliriverdin düşümde.... 
Elinde bir demet kırmızı karanfil, 
Gülümsüyordun alay edercesine. 
Hey koca çılgın, 
Benim için değer mi? 
Diyordun


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder