1 Ağustos 2010 Pazar

SEVDİM SENİ

:: Sevgi ::... 

Gökte yıldız, 
Gecede uyku, 
Damarda kan gibi sevdim seni 
Ve her batan güneşin 
Ellerine verdim hüzünleri 
Gecelerin karanlığında 
Gözlerim görmeden yazdım şiirleri 
Bir an unutup bütün gerçekleri 
Sevdim seni sevgi. 
İnatlaşırcasına dudaklarımdaki nağmelerle 
Sardım seni sevgi 
Unutup kelepçeli bilekleri 
Susturup kalplere yer etmiş nefretleri 
Topları,tüfekleri,ateşleri 
Anaları,bacıları,sevgilileri 
Sana çağırdım sevgi 
Sesimi duyduğunu bilsem 
Bir bilebilsem 
İndirsem gözlerdeki zifiri perdeyi 
Dize getirsem diyorum 
Sana uzak kalmış tüm dizeleri 
Sevdim seni sevgi 
Yasaklar koymuşlar sevgiye yasaklar 
O yasaklara bir yasakta ben koysam 
Yasaklasam bütün yasakları 
Anlarlarmı seni sevgi? 
Oysaki bugün onların 
Geri kalan ömürlerinin ilk günü. 
Su gibi sevdim seni; 
Saf ,temiz. 
Düşler gibi sevdim seni; 
Yalansız,riyasız. 
Sevilmesi gerektiği gibi sevdim seni 
Eksiksiz. 
Yanına alırmısın beni sevgi? 
Küçükken uykuya dalmadan önce 
Saçlarımı okşardın, 
Ağıtlar,ninniler söylerdin bana, 
Ellrimi ısıtırdın üşüdüğümde 
Şimdi nerdesin sevgi? 
Kural mı gerk senin için, yasa mı, 
Yoksa yine yasaklar mı, 
Sende sarıl bana sevgi 
Geceleri göz yaşlarımla ıslattığım yastığımı 
Sabahleyin sardığım gibi. 
Adını çeyiz diye işledim bezlere 
Göz nuru olup şekillendi her bir köşeye. 
Hedefini bekleyen namludaki kurşun gibi, 
Toprak kokan köy çocukları gibi. 
Yüreğinin bir köşesine yaz benide sevgi. 
Ölüm gibi sevdim seni , 
Geçip giden zamana inat. 
Yağmur gibi sevdim seni, 
Çatlayan toprağa inat. 
Yaşam gibi sevdim seni, 
Kardeşi vuran kardeşe inat. 
Özgürlük gibi sevdim seni, 
Tutsak olmuş ruhlara inat. 
Sevdim seni inadıma inat, 
Kuşta kanat 
Denizde dalga 
Baharda çiçek gibi sevdim seni....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder