1 Ağustos 2010 Pazar

Canıma iyi bak canım.

Yüzün güneşe bakardı, günebakanlar kıskanırdı..Zaten sen bakmasan güneş parlamazdı.. 
Ben senin yüzüne hayranlıkla bakarken, gözlerin bir sevdayı anlatırdı.. 
Ben o sevdanın tutkunuydum ve bir sevda ancak böyle tutkulu yaşanırdı.. 
Hüznün karanlığna teslim olmus gecelere senin varlığınla direnirdim.. 
Varlığın beni çoğaltırdı..Nekadar çoğalırsam aşkım o kadar büyürdü.. 
Ve aşk sadece senin adınla vardı.
Elimdeki birkaç umut kırıntısını hergün; ama hergün yeniden besteleyip, 
Bitmeyen bir aşk senfonisine dönüştürürdüm.Her notası seni anlatırdı. 
Sen duymazdın; ama dinleyen herkes seni anlattığını anlardı. 
Günler solar, mevsimler değişir,zaman delice akardı.Yanlızlık bir kılıç  olup yüreğime saplanırdı. 
Sensizliğe günce yazıp kimsenin bulamayacağı yere saklardım.Sensiz olduğum bilinsin istemezdim.. 
Çünki bu yürek sadece seninle atardı.. 
Ağlardım, kimse görmezdi..Gözyaslarım içimde akardı..Seni özlemek bir fırtınayı andırırdı... 
Fırtınalar içimdeki sevda ağaçlarını kökünden kopartırcasına sallardı... 
Her seferinde bir yolunu bulup ağaçlarımı kurtarırdım..Bu yüzden benim sevdam yıkılmazdı.. 
Aşkın yarını yoktu; ama bizim beklediğimiz hep yarındı.. 
Bugun hiç yaşanmadı.. 
Bune sana uyardı nede bana uyardı; ama, çaresizlik elimizi kolumuzu bağlardı... 
Hayata isyan ederdim..İsyan tek arkadaşımdı.. 
Bu sevdayı yaşamak ayakta tutmak kolay degildi..Yorardı..Yinede şikayet etmezdim.. 
Çünki senin için herşey göze alınırdı.. 
Hain deildim ben..Seni aldatmadim..Sadece yarınlarımız için üzdüm..Beynimde yüreğimde seninleyken bir başkası bana sadece yabancıydı..Ben yabancılara teslim etmedim kendimi..Kimsede beni teslim alamaz..Alamayacakda.. 
Mükemmel değildim ben..Hatalarım vardı..Ama hatalarımı fark edip düzeltmeyi bilirdim..Yaptığım en ufak hata seni biraz incitse beni yıkardı..Ama olmadı..Sadece bilmek yetmiyor demekki.. 
Şimdi " GİTTİM " Diyorsun öylemi? 
Hiç kalmadınki benimle gidesin..Benimle kalan hep yanlızlıkdı..Olmayışının hiçbir önemi yok.. 
Bir tarafında hep sen olsanda, benim aşkım bağımsızdı..Seni sensiz sevmeyide bilir..
Hayatta hep tatlı anlar yoktur ya, nasıl yaşadıysam seni, acıyıda yaşamayı bilirim ben.. 
Aslında çokta üzülecek birşey yok..Çünki bu aşk baştan sona imkansızdı.. 
Herşeye rağmen sen benim canımdın..Oylede kalacaksın..Şimdi canımın bir yarısı yok artık.. 
Canıma iyi bak canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder