1 Ağustos 2010 Pazar

sana sevdamı yazıyorum,sensiz

Önümde bir masa,üstünde bir defter
Bir yanımda hokka,elimde kalem.
Seni yazarken,tükendi mürekkepmim.
Hokkayı aldım önüme,bir tutam
Acı biber,bir tutam karabiber kattım.
Birazda mavi hüzün gözyaşımı
Hepsini bir güzel harmanladım.


Yetmedi az geldi gözüme,
Burukluğumu,kırgınlıgımı da kattım.
Bu harman içinde sevgim kayboldu gitti.
Senin sevgini aradım yüreğimde 
Damarlarımda,onuda sen bende çekmiştin.
Kötü bir mürekkep oldu karışım.


Doldurdum kalemimi yazmaya başladım.
Seni çok seviyorum diye yazaçagım,
Parmaklarım,yazmaz oldu
Yüreğim o seni sevmiyorki diyor.
Canım diye yazayım dedim
O senin cananın değil dedi gönlüm
Yazamadım,çizemedim seni.


Sana dahil ne varsa içimde
Hepsini almışsın benden giderken.
Bir yalın ben kaldım.
Senle sensizliğimde,
Tek taraflı sevdamla,o günden sonra
Sadece sana sevdamı yazıyorum,sensiz


asimavikemal
01.08.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder