1 Ağustos 2010 Pazar

Ben seni bir mart akşamı sendim.

Ben seni bir mart akşamı sevdim...
Ansızın yüreğime girdin.
Damarlarımda patladın.
İçimdesin,beynimdesin
Senin gözbebeklerinle görüyorum
Yaşamın tüm güzelliklerin,
Anlamını seninle tatdım.

Bazen içimde bir deniz oldun,
Kimi zaman asirüzğar'dın
Benliğimi benden alan
Ah akdenizlim,ah sendin
Beni bin parcaya bölen
Benim tatlı belam.


Gördügüm tüm güzellikde sen vardın.
Denizi gördüm,seni yazdım
Boranları tanıdım,seni anlattım
Sen yolda uzaktayken
Ayşeyi,fatmayı gördüm seni yazdım.
Şehirler  sensizdi gezdim.
Adını izmir yaptım.
Muğlaya ugradım,
Seni denizgözlüm yaptım.
Ben tüm şehirlerde hep seni yazdım.
Şiirlerimde bazen lazkızı oldun.
Bazen çerkez oldun,akdenizlim
Ben tüm yurdumda hep seni yazdım.


Ben ressam değilim.
Seni nasıl hissedersem
Ben seni öyle yazarım
Mavi gecelerde koynuma alırım.
Soğuk günlerinde,sımsıcak sarılım.
Mavidir benligimin özü,güven
Ben seni bir mart akşamı sendim.


asimavikemal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder