7 Temmuz 2010 Çarşamba

SEN YOKSUN İŞTE

Bir ses olmanı isterdim     
Bir selam
Bir nefes
Üşüme diye seslenmeni isterdim
Bir el olmanı isterdim,bir kol
''Özledim'' diye sarılmanı
Karanlık düşlerimden
Çıkıp gelmeni isterdim
Kınalı bahar gibi
Umut ışıgı olmanı isterdim
Hayatıma
Gelseydin ve yaslasaydım
Omuzuna başımı
Ağlasaydım doya doya
Geçerdi üşümesi yüreğimin
Geçerdi üşümesi içimin
Gözlerimde yağmur
Dumanlanmazdı biliyorum
Ama nafile
Aramızda yollar kapalı
Dallar kesik
Yoklugun buz gibi soğuk
Üşüyorum...
Yüreğimde donmuş
Sanki gözlerimde...
Ateşler içinde bedenim
Öyle bir üşüme ki
Hiç bir şey ısıtmıyor artık
Bütün uzuvlar uyuşmuş
Ezip geçiyor ruhumu acılar
Sen yoksun işte
Sen yoksun
Yoksun...


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder