6 Temmuz 2010 Salı

BİRTANEM

Mavi gecelerim bir başka karanlık artık       
Yıldızlarda kayıp sanki inadına
Bilmiyorum onlarda bana kızıptamı yapıyorlar
Yoksa halime bakıp ağıt yakıyorlar.

Söyle söylesene BİRTANEM

Şarkılar bile bir başka hüzünlü çalıyor
Sigaramın dumanı ağlaması için gözlerimi zorluyor
Sensiz geceçek günleri düşündükçe,efkarım daha da artıyor.

Söyle söylesene BİRTANEM

Seninle ayrıldık diyemi bu olanlar
Derdime dert katmak mı istiyorlar
Onun içinmi üstüme geliyor ,geceler,yıldızlar,insanlar

Söyle söylesene BİRTANEM

Ben ölürsem;mavi bir gecenin sonunda ölürüm
Bulundugun yerlere temmuzdada kar yagar
Ben üşürüm inan...!

Söyle söylesene BİRTANEM

Ben korkmuyorum,onlardan
Çünkü hala umutluyum,yarınlarımdan
Benim için sen hep varsın(OLMASANDA)...!
Ebediyende var OLAÇAKSIN...!


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder