5 Temmuz 2010 Pazartesi

SANA BİR SIR VEREYİMMİ




Bir yarı gece

Demir kapılarını

Çıplak karanlığıyla

Ardına kadar açmakta

İçine ha düştüm ha düşeceğim

Şiva’nın ölüm dehlizlerinde

Ter atarken

Yumuşacık uzanan eller

Derleyip pak gülleri

Uyuyan şafaklarda

Uykusuzluğuma

Çare

Sana büyük bir sır vereyimmi

Zaman sensin

Korkuyorum senden

Söylenmeyen sözlerden

Ve yüzüme kapatılan

Sıkı sıkı camlardan

Ve senin karanlığından

sana bir sır vereyimmi

korkuyorum

yanım sıra giden

inadına sana yangınımdan

kapat kapıları

bırak beni

ölüm kokan

hızlı ve yavaş giden zamanda

ölmek daha kolaydır

seni sevmekten

düşmüşken temmuz

gözümden

ağustosta hazana hazır

esip söğuklarını savuruyorken

ölüyorum

öleceğim derdinden

tut ellerimi

diyeceğim ; sana düşerken

korkuyorum

tutmayacağından

sana bir sır vereyimmi

zaman sensin hızlı giden

korkuyorum senden


ASIMAVIKEMAL

12.02.2001

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder