5 Temmuz 2010 Pazartesi

İÇİM ACIYOR

Dikkatli baksaydın,                                
Gülen gözlerimdeki,
Ağlayan beni görürdün.
Gerçekten sevseydin beni
Kalbimin çığlıklarını susturabilirdin.
Ben senken,
Sen ben olamadın.
Iztırabımın sebebi oldu sevgim.
Tükendim
Tükettim.
Hıncımı almak için tekmeler attım sevgiye.
Kendime,
Yüreğime...

Bir çok kez hazırladım kalbimi seni unutmak için.
Ne yaptıysam olmadı.
Boyun eğdim varlıgınla yaşamaya.
Sevgiyi kandırarak,ve gizlenerek yaşıyorum.
Daha fazlasını kaldıramıyaçak kadar yorgunum.
Yada bahaneler buluyorum.
İçim acıyor!...
Gücüm yetene kadar dayanıyorum.
Daha dayana bilirmiyim bilmiyorum.
Zamana sıgıntım kurtuluşum için
Yaralanan kalbimi sarmak
Biraz olsun hayata bağlanmak
Kaybettiğim kendimi bulmak için.

Sen benden gittin
Ardında bıraktıgın beni düşünmeden gittin.
Belki yıkıldım.
Sevgiye güvenimi kaybettim.
Ama!...
Yürekten sevdim.
Sen bunu bil aşkım...

ASİMAVİKEMAL

yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder