9 Temmuz 2010 Cuma

BENDEN GİTTİM

Gittim senden                                         
Zaman hiç bitmeyeçek artık
Bedenim hissiz,ellerim kesik
Yarım kakmış cümleyim artık.
Bizsizlige bir adımda ben attım bu gün
Düne kadar bizi sensiz,
Yaşamaya karar veremeyen ben
Bugün ilk kez tohumları attım yüreğime
Aklıma bizsizlige...
Bir gidişde benden olsun dedim
Bir kaç akşamda...
Benim gidişime içelim istedim
Gittim senden.
Zor oldu
Çok zor oldu hemde
Bende yaptım
Dönüş umutlarını öldürdüm...
Bir gidişde ben verdim bu sevdaya
Gittim...
Yarım bıraktın,yarsız bıraktın beni
Senden uzak
Sen olmayan hayaller kurup
Peşinden gitmek istiyorum
Bugün senden geçtim
Zaman geçmeyeçek artık
Bedenim hissiz,ellerim kesik
Yarım kalmış cümleyim artık
Birinden gitmek ne kadar zormuş
Herşeyi kabullenip
Sonu belli olmayan bir hiçe yol almak
Sanada kolay degil biliyorum
Ama kızıyorum işte sana
Lanet olsun kızıyorum
Herşeyi ile yarım bıraktık bu aşkı
Bir ben degilim
Yaralı çıkan bu aşktan biliyorum
Ama kızıyorum işte kızıyorum
Yüreksizligimize kızıyorum.
Bu kadar kolay harcanmasına kızıyorum
Pişmanlıklarımıza kızıyorum.
İstedigin oldu,işte dünyam
Gidiyorum...
Bende gidiyorum
Yapamam dedigim şeyi yaptım
Bende
Benden gittim...

ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder