23 Temmuz 2010 Cuma

ARTIK DÖNMESENDE OLUR

Senden sonra hiç acı olmadı
Ne deliliğim kaldı sevdadan yana
Nede aşka inancım bir damla
Oysa ben seni severken
Hiç acı cekmemiştim
Ne olduysa sen beni sevince oldu
Bir zaman varlıgını arzulayan gönlüm
Yeri geldi yokluğunu aradı durdu,
Yazık ; sevilme süreni kendin kısaltın
Artık dönmesende olur
Hem sen yokken daha güzeldin
Hem sen varlıgımla tanıdıgım sen degildin
Yine sevilirdin bu kadar
İnan dönüşüne bağlı degildi
Sevdamın ağırlığı.
Yokluguna ve imkansızlığına direnmek
Herşeyden daha anlamlıydı
Eğer dönmeseydin ne yapar ne eder
Gözlerini tedarik ederdim bir yerden
Elini en karanlıkta bulup tutardım
En azından oyuncağıyla oynayan çocuk gibi
Kırmadan,kırılmadan,kendi kendime severdim seni.

Artık dönmesende olur
Herşeyin ikincisi yenilgidir
Her dönüş ispatıdır biraz daha kaybetmişliğin
Mağluptur ileriye bakamayan.
Bakamazki; bir türlü pişmanlığından
Onu  tutar geride bıraktığı her neyse
Dahada bağlanır artında kalansa
Terk edilen çabuk büyür
Hüzün kalana düşsede
Pişmanlık hep gidenin payına
Ayrılık zor zanaat
Kimse yüzde yüz gülemez
Kimse yüzde yüz gidemez
Giden dönüyorsa sevdiğinden değil
Kaybettiğindendir.
Ve aradığını bulamadıgında
Dönene kapıyı açmayın
Sevseydi o
Gitmezdi hiç bir zaman
İşte bu yüzden dönene kapılarınızı
Bir daha asla açmayın
Ve SEN GELME!...

O kapı hiç açılmıyaçak sana
Eski rüzğarların sözü gecmez
Terkettikleri dağlara,
Geceye yeni şiirler gerek,
Gemiye yeni fırtına,
Her eylüle başka yağmur,
Kalana taze bahar lazım
Ve gidene biraz yürek
Kacanlar pişman şimdi
Kalanlar sevmeye devam edecek
Şimdi biz ayrıldık ya,
Bir kaç gün sendeleyerek yürürüm,
Ayağım takılsada düşmem
Yine doğrulurum biliyorum
Yaşadıgım tüm aşkların üzerine yemin ederim
Ben artık
Ben artık
SENDEN VAZGEÇİYORUM...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder