18 Haziran 2010 Cuma

SEVGİ MAVİ YILDIZDIR YANIP SÖNEN

Asi olmalı deniz;                                          
Ya durmalı ya'da kudurmalı
Sonuna kadar saplanmayacaksa ,
Hancer kınında durmalı.
Seven sonsuza dek sevilmiyeçekse
Baştan unutulmalı.

Sen dünyamda sürgün bir meleksin
Seni o kadar çok seveçegim ki,
Bir daha cennete dönemiyeçeksin
Ne seni unutmak için caba var yüreğimde,
Nede kaybetmeye dayanaçak kalbim var.

SEVGİ MAVİ YILDIZDIR YANIP SÖNEN
Masmavi bir düştür hiç ölmeyen
Sevenlerin mumudur sevgi
Eriyip hiç bitmeyen
Beni sevmek istersen
Önce kendini sev
Sonrada istersen beni
Ama beni;
Sever gibi degil
Kendini sever gibi sev
Ben seni öyle sevdim.

Bir gün gelip sorarsan
Beni mi? daha çok seviyorsun
Yoksa Tanrıyı'mı diye
Ben hiç düşünmeden Tanrıyı diyeçegim.
Ama sen nerden bileçeksin
Tanrının sen oldugunu.

Hayatta üç şeyi sevdim
SENİ
KALBİMİ
ÜMİT ETMEYİ...

Seni sevdim,
Sensin diye,
Kalbimi sevdim,
Seni sevdi diye.
Ümit etmeyi sevdim
Belki seversin diye...


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder