18 Haziran 2010 Cuma

BİR HAZİRAN GÜNEŞİNDE

Egilip gözlerime baktı                                      
Seni seyrede bilirmiyim dedi usulca,
Sandım gözlerimden beni seyredecek
Evet dedi dudaklarım.
Yumdu gözlerini şaşırtım,
Anladım ki kalbinden seyretiyordu beni.

Ufukta bir gemi görsem mavi denizde
Seni taşıyan.
Mavi denize dalardım geriye bakmadan.
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım seni
Taaki seni bende bulana kadar.
Gözlerinden mutluluk fışkırırken
Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken
Ben sana mutluluk yolluyorum
İçindeki umut çiceklerin solmasın diye.

Hani gözler varya sözleri anlatır
Hani sözler varya gözleri ağlatır
Hani anlar varya degeri geç anlaşılır
Bir aşk var ya seni bana anlatır.
Başını ğöğüsüme yasladıgımda bir tek düşmanım vardı.
O da geçip giden zaman
Seni düşünür,
Seni özlerim.
Sevgilerin özlerin derinliginde
Ne olur kır seytanın bacagını bir kez beni hatırla.
Bir haziran güneşinde.



ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder