3 Haziran 2010 Perşembe

MAVİ DENİZ

Bıraktım suskunlukları bir yana,bağırıyorum.
Boğazım yırtılırcasına haykırıyorum.
Sana sevdamı anlatıyorum.
Yüreğimi ihbar etmekten korkmadan,
İçimdeki deli dolu çoşkuyu saklamadan,
Heyacanın en büyüğünü yaşayarak,
Her haykırışımda çoğalarak anlatıyorum.
Sensizligin beni boğduğu zamanlara inat,
Cesurca yüzüyorum aşkın MAVİDENİZ'inde

Ne ihanetler var,ne yalanlar o sonsuz mavilikde.
Senin yüzün,senin tenin,senin gülüşün besliyor beni.
Tohumdum,filizleniyorum,koca bir ağaca döneçeğim.
Biliyorum,dallarım seni taşıyacak yeşil yeşil,
Köklerim seni saracak ta derinlere kadar.
Hiç bir yıldız kaymayacak artık,
Ay karanlıga düşmeyeçek.
Yağmurlar üşütmeyeçek.

Sana seni anlatmaya gücüm yetmiyor,
Öyle güzelsinki...
Öyle güzel gülüyorsunki...
Bak,senin gülüşüne özeniyor herkes,
Mutluluk dagıtan bir yanın var senin,
Sen gülerken içim içime sığmıyor çocuklaşıyorum.
Sen gülerken mevsim bahar oluyor,
Nasıl ısınıyor dünya,sen gülerken.
Ben bir sonraki gülüşünün özlemini duyuyorum,
Olaçak şeymi bu?sen gülerken,
Gözlerin aşkı anlatıyor.
Ah o zaman eriyorum MAVİDENİZ'de.

Gözlerin dedimde ,içim titredi.
Bazen çocuk olan,bazen baştan çıkaran o bakışlarına,
Alev dudakların eşlik ediyor.
Sevdan beni aldıkça alıyor,
Yoldan çıkıyorum.gönüllüyüm korkma.
Nereye istersen gelirim seninle,
Hangi iklimi secersen orada olurum.
Sensiz zamanlarım vardı ya benim,
Birdaha olmayacak söz verdim kendime,
Bu hayat sensiz yaşanmayaçak.
Yazılar,şiirler sana yazılaçak,
Şarkılar sana söylenecek,
Kadehler sana kalkacak,
Senin olmadıgın yerde,
Bu yürek bir an bile kalmayacak.

Bak herkes aşkı arıyor görüyor musun?
Biz bulduk,şanslıyız.
Ya hiç görmeseydim seni?,
Ya hiç tanımasaydım?,
Şimdi yine uyanmak istemediğim uykularda,
Olmaması gereken sabahlarda,
Bin parcaya bölünmüş umutlarda ve hep yanlızlıklarda olacaktım.
Seni sevmeseydim,
Kendimide sevmeyecektim.
Bana sevdirdin kendini,
Yeniden barıştım yüreğimle,
Yaraları kapadım,dindi kanayan acılarım.
Bir tek sensizlikden korkuyorum,
Korkmak da neymiş ödüm kopuyor,
Mutluluga çabuk alışıyor insan,
Ben senin verdigin mutluluktan,senden,
Ayrı kalmak istemiyorum.
Ah yar,seni anlatabileçegimden,
Çok daha fazla seviyorum.


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder