3 Haziran 2010 Perşembe

İTİRAF EDİYORUM........1

Bak , herkes aşkı arıyor görüyor musun ? BİZ BULDUK , ŞANSLIYIZ. Ya hiç görmeseydim seni , ya hiç tanımasaydım ? Şimdi yine uyanmak istemediğim uykularda , olmaması gereken sabahlarda , bin parçaya bölünmüş umutlarda ve hep yalnızlıkta olacaktım. Seni sevmeseydim , kendimi de sevmeyecektim. Bana yeniden sevdirdin kendimi , yeniden barıştım yüreğimle. Yaraları kapadım , dindi kanayan acılarım . Bir tek sensizlikten korkuyorum . Korkmak da neymiş , ödüm kopuyor. Mutluluğa çabuk alışıyor insan . Ben senin verdiğin mutluluktan , senden , aşkından ayrı kalmak İSTEMİYORUM . Ah yar , seni anlatabileceğimden ÇOK DAHA FAZLA SEVİYORUM...


ASİMAVİKEMAL




yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder