18 Haziran 2010 Cuma

BİR MEKTUP YAZ Kİ

Mavi yıldızın kadar yakın olmak isterdim,sana     
Her baktıgında beni görebilmen için,
Sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim,
Üzüldügünde!...
Göz yaşlarını yağmur olup silmek için,
Sana sen kadar yakın olmak isterdim,
Seni sevdigim kadar sevebilmek için?

Güneşi seviyorum diyorsun,
Güneş acınça gölgeye kaçıyorsun
Yağmuru seviyorum diyorsun,
Yağmur yağınça şemsiyeni acıyorsun,
Korkuyorum sevgilim çünkü
Beni de sevdigini söylüyorsun!...

Bana öyle bir mektup yaz ki,
Sevgilim acar acmaz duyayım kokunu,
Sevda es sin başak saclarında
Sesin yüzümü rüzgarla bulsun.
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim
Gelsin beni en kuytu zulamda bulsun.
Ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim
Varsın ölümüm olsun...

ASİMAVİKEMAL





yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder