23 Mayıs 2010 Pazar

MAVİSAAT

Şu koca dünyada sabahın sessizliginde,
Bir sen kalmışsın tek başına,ne gideçek,
Bir yerin,nede sesini duyacak biri.
Düşüncelere kapılırsın,saatlerce seni en güzel,
Anlatan MAVİSAAT lerin korkusu sarar içini,
Bir anda bir kıpırtı hissedersin,yüreginde,
Bu ASİRÜZGAR rın sesidir,seni bana anlataçak.
Bana yeniden dogmayı,yeniden herşeye,
Başlamayı ögreteçek ASİRÜZGARdır.

Bir anda anlatıp geçti seni bana,
ASİRÜZGARı bilirsin çabuk ve ürkütücüdür,
Ne bıraktıgını anlamazsın oda öyle esti geçti.
Bana bıraktıgı şeylerde aradım seni,
Belki bir ip ucu belki bir bekleyiş
Ve sonunda buldum.
Bana anlatmak istedigi şeyin sırrı
Senin kalbinin sesiymiş,çabuk geçmesine rağmen,
En önemli yeri atlamadan bana bırakıp gitmiş.

Dinledim MAVİSAATlerçe varlıgını hissettim.
Yaşadım ve gelmeni bekledim.
Kocaman dünyanın sessiz kalan kısmında,
Sende varmışsın sessizligi paylaşırken,
Şimdi sensizligi paylaşıyorum onunla,
Diyorum ki; bu sefer sesi ile kendisinide getir özlüyorum.
Bu zamana kadar getirdiginde,sesinde ruhunu hissettim,

Bir sonra ki getirdiginde,kokusunda bedenini hissettim
Bana bu sefer kendini getir.
Kendimin ben oldugumu hisseteçegim MAVİSAAT de,
Beni birkez daha hayata baglayacak herşey ile,
Yeni bir dünya kuraçak olan sensin.
Bu kadar sessizlikde,sensiz bırakma
Bana bu sefer kendini getir MAVİSAATde


ASİMAVİKEMAL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder