17 Ocak 2011 Pazartesi

Bir sonbahar akşamı

Karanlık bir sonbahar akşamı, 
Hüzünlü bir şarkı dökülüyor dudaklarımdan. 
Zaman her dakika seni gizliyor benden, 
Ve ben seni seyredebiliyorum küçük penceremden; 
Yelkovanın elinden tutmuş 
Geçmişime gömülüyorsun her dakika, 
Ve ben seni seyrediyorum küçük penceremden. 

Nereye baksam her haliyle o çıldırtan sonbahar 
Ne rüzgar,ne de sararmış yapraklar 
Ve ne de sen... 
Yoksun... 

Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında, 
Karanlık sözler fısıldıyorum kulağıma; 
Zamanım yok... 
Yelkovanın elinden tutmuş 
Geçmişime dökülüyorsun her dakika 
Zamanım yok, 
Gece bitmiyor... 

Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında 
Öyle yoruldum ki yelkovanın peşinde koşmaktan, 
Öyle yoruldum ki zamana meydan okumaktan, 
Ve öyle yoruldum ki şu dünyayı tanımaktan... 

Dedim ya; zamanım yok. 
Öyle bitmişim ki seni zamandan isterken 
Ve öyle bitmişim ki zamanımı geri isterken 
Gücüm yok... 
Nefesim son buluyor dudaklarıma yetişirken... 

Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında 
Ve bitip tükeniyorum son satırda... 
Yitirecek neyim var ki umutlarımdan başka; 

Hiç... 

Ve bitip tükeniyorum bu Sonbahar'da.



şampiyon-2002

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder