13 Aralık 2010 Pazartesi

hepsini

hepsini tattım
hepsini
sevgi
aşk
özlem
hasret
ne varsa yani
ne varsa sevdanın içinde
hepsini öptüm hoyratça
hepsine sarıldım
umut adına söylenmiş tüm türküleri dinledim
gün oldu ağladım dalıp geçmişe
gün oldu sustum
bekledim sadece
ama hepsini tattım
hepsine dokundum
kah yandım alevler içinde anarak ismini
kah buz gibi oldu tenim
korktum
titredim
fakat hepsini sevdim yinede
hepsine tutuldum
bazen uçtum gökyüzünde bir kuş gibi kanatsız
bazen kanatlı bir hamam böceği gibi karanlıkta yaşadım
ama hepsini tattım
hepsine taptım
hüzün
matem
gam
keder
ve hatta ihanet
gaflet
felaket
ne varsa yani
acı adına ne varsa çektim içime
bir daha
bir daha
bir daha
gözlerimdeki kılcal damarlar patlayıncaya kadar ağladım
bıkmadan
usanmadan
binlerce kez tutuşup
binlerce kez yandım
duman duman dağıldı karanlığa bütün bakire umutlarım
yinede yılmadım
ve yıkılmadım
yaşadım
hepsini tattım
hepsini kokladım
tekrar tekrar soldum
tekrar tekrar açtım
çürüdü ciğerlerim
etim çürüdü
ama yenilmedim yinede
hepsini sevdim
hepsine sarıldım...
asimavikemal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder