10 Aralık 2010 Cuma

GEL BARIŞ BENİMLE

gel tanış benimle,
evet
evet ben kürdüm
hatta ermeniyim,
yahudiyim,
belki arabım,
çerkezim,
romanım,
fakat insanım nihayetinde
insanım...
gel barış benimle
aldanma
aldanma dilime, dinime, rengime
senden başka olduğumu sakın düşünme
kaşım gözüm senden farklı olsa da
biliyorsun,
görüyorsun
insanım ben de
insanım
gel seviş benimle...
haklısın
haklısın ben aleviyim
museviyim,
iseviyim,
hatta mecusi,
suryaniyim,
ama insanım ne de olsa
insanım...
gel,
gel barış benimle
ne olur unutma
ben de senin gibi anayım, babayım, kardeşim belki
belki bir oğlum var
belki kızım
hatta
hatta köpeğim, kedim, kuşum
bahçemde büyüttüğüm çiçeklerim var
gel tanış benimle
kim bilir belki seversin
ne de olsa insanım
insanım nihayetinde
gel barış benimle.....

ŞAMPİYON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder