4 Ekim 2010 Pazartesi

YOKSUN

yoksun... zaman geçmek bilmiyor...
düşman oldum akreple yelkovana...
küstüm seni benden ayrıyan zamana...

yoksun... üşüyor yüreğim...
ne olur yar! bir ses ver...
ne olur al beni yanına...
sarıl sımsıkı ve bırakma...
uyut beni dizlerinde...

yoksun... aldığım her nefesin bile anlamı yok! 
kalbim acıyor...
sevgine muhtacım yar!...
düşünüyorum.... düşünüyorum... yalnız seni...
herşeye anlam katanım,
özlemiyle yanıp tutuştuğum,
bir merhabasına kurban olduğum...
ne olur bir ses ver....
anla işte sensizlik çok zor...
tut ellerimden ne olur...
bu yollarda sensiz yürümek istemiyorum...
çıkmazlara girmek istemiyorum tekrardan...

göz yaşlarım dur durak bilmiyor...
onlar bile özlüyorlar seni....
içim daralıyor yar...
avazım çıktığı kadar bağırsam, 
sesimi duyan olur mu?
ya sen? ya sen duyarmısın?
bir kez daha merhaba kelebeğim dermisin?...

of yar! nerlerdesin...
tutuşturuyorsun yanma diyorsun...
söyle yar ne yapayım....
ya gel de ya da git...

herşeyinle özledim..
gözümü açıyorum sen kapıyorum sen...
her vaktim sen.. her soluğum sen...

başımda milyonlarca ses var!
duymuyorum bile... çünkü...
çünkü içimdeki ses hepsini bastırıyor...
gelmiyeceksin diye öyle korkuyorum ki...
gel de kurtar beni bu azaptan sevgili...
gel de kurtar...

vakit sensizliğin gongunu çalıyor...
güneş doğalı çok oldu... ama ben...
karanlıklarda boğuşuyorum....
inat ettiler! sensiz aydınlanmıyor!
görüyorsun ya güneş bile isyanda!
tıpkı benim sensizliğe isyanım gibi...
o da tıpkı yüreğim gibi inatçı...

sevdan bir ateş oldu bende...
yanıyorum ama sensiz...
hani yar? hani birlikte yanacaktık bu ateşlerde?...
yoksun... kor oldu yüreğim...
küllerim savruluyor okyanuslara...
dökülüyorum... eriyorum...
ama sensiz...

sen yoksun ya! geçen zaman bana ölüm...
sevgin yalanmıydı yoksa?..
ya gidişin? gidişin vedamıydı yoksa?..
sorular... sorular...
beynimi kemiriyorlar...
gelde cevaplarım ol ey sevgili...

koşuyorum sensizliğe doğru...
ya kal de... ya da git...
söyle yar! söylede kurtulayım karanlıklardan...
birşey söyle! yalnızca bir şey...
kal... ya da git...

git dersen kırılmam sana...
üzülmem inan...
yüreğim buna da alışır...
üzülme yar!
bakarım ben başımın çaresine...

neyim varsa alır giderim...
sen zahmet etme...
valizim çok küçük... ama ağır!...
sevdamı sığdırmaya çalışıyorum içine...
tıkış pıkış oldu... önemi yok yar!
ben hallederim....
söylenecek çok şey var ya... neyse...

el salla ve git... 
birşey söyleme... yoksa...
yoksa bu yürek dayanamaz...
diyemem sana elveda...

git hadi...
benim olmayan dünyalara...
rüyalarıma gelme sakın istemem!..
yapamam ozaman sensiz...
söz geçiremem yüreğime...
ne olur git... git hadi...

git hadi... bakma ardına... çek git...
mutlu ol başka kollarda...
zaten imkansızdın bana..
bileydim layık olmadığını yürürmüydüm yollarında...
sen bana bakma... git hadi..
duruşun... ve suskunluğun... senden yadigar bana...
hoşçakal sevdam... hoşçakal...
ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder